Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Яневич М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Яневич М. М. 
Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного маркетингового управління кондитерськими підприємствами [Електронний ресурс] / М. М. Яневич // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 389-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_71
Розроблено та запропоновано до впровадження механізм інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного маркетингового управління кондитерськими підприємствами, що складається із семи компонентів різних ієрархічних рівнів: макромаркетингового та мікромаркетингового середовищ, товарного, інфраструктурного, споживчого, ресурсно-виробничого та організаційного компонентів. У межах даного механізму, завдяки врахуванню стану зовнішнього середовища та його впливу на внутрішнє середовище, із застосуванням інструментарію стратегічного управління кондитерське підприємство зможе обгрунтувати оптимальну маркетингову стратегію. Визначено напрямок впливу компонентів зовнішнього середовища на ключові бізнес-процеси стратегічного маркетингового управління, виявлено характер трансформації основних якісних показників маркетингового управління за рахунок покращення його інформаційно-аналітичного забезпечення та запропоновано до впровадження систему кількісних індикаторів його ефективності. Запропонована система показників має стати основою методології оцінки ефективності інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного маркетингового управління.
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.955 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Яневич М. М. 
Оцінка взаємозв’язку стратегій маркетингового управління та їх інформаційно-аналітичного забезпечення на кондитерських підприємствах [Електронний ресурс] / М. М. Яневич, Ю. М. Сафонов // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 153-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_4_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.526 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Яневич М. М. 
Структура інформаційно-аналітичної системи стратегічного маркетингового управління підприємств (на прикладі регіональних підприємств кондитерської галузі) [Електронний ресурс] / М. М. Яневич. // Ефективна економіка. - 2013. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_9_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського